Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl najsilniej wspieraną marką w telewizji w 2024 roku. Analiza Media Context

Kampanie marki Lidl wygenerowały 81 399 punktów ratingowych (fot. Jakub Kaczmarczyk/PAP)

W 2024 roku najsilniej wspieraną marką w telewizji była sieć dyskontów Lidl – wynika z analizy agencji mediowej Media Context na podstawie danych Nielsen Media.

Kampanie marki Lidl wygenerowały 81 399 punktów ratingowych (GRP), czyli o 46 proc. więcej, niż w 2023 roku.

Czytaj też: Kołysanka i podcast promują produkty Ikei. Kampania na temat zdrowego snu

Drugą najsilniej wspieraną marką był Media Expert z 54 752 GRP (wzrost o 13 proc.), a trzecią Carrefour – 34 280 GRP (wzrost o 17 proc.).

Poziom 30 tys. GRP przekroczyły także: Biedronka – 39 024 GRP (wzrost o 31 proc.) i Plus – 35 117 GRP (wzrost o 12 proc.).

W pierwszej dziesiątce były również:

  • Orange – 28 957 GRP (spadek o 8 proc.),
  • T-Mobile – 28 603 GRP (spadek o 7 proc.),
  • Allegro – 28 532 GRP (wzrost o 2 proc.),
  • Play – 27 996 GRP (spadek o 5 proc.)
  • i Rossmann – 27 532 GRP (wzrost o 26 proc.).

Czytaj też: Netflix ma już ponad 300 mln subskrybentów. Kolejna bariera przekroczona

Przygotowany przez Media Context ranking łącznie obejmuje 20 marek. 

– Liderem wzrostów nie tylko na podium, ale w całym zestawieniu jest Lidl, który prawie o 50 procent zwiększył ilość wygenerowanych GRP. Na przeciwległym biegunie mamy Orlen, który – zmniejszając swoją aktywność o 50 procent – wypadł w tym roku z rankingu, spadając na 34. lokatę – analizuje Bartosz Zientek, prezes agencji Media Context. Wskazuje, że największy wzrost pod względem liczby pozycji (o 14) zaliczył bank ING, który uplasował się na 15. miejscu.

Press

Przygotowany przez Media Context ranking łącznie obejmuje 20 marek (fot. Media Context)

Czytaj też: Kampania społeczna Fundacji Projekt Starsi przeciwko dyskryminacji seniorów

(KOZ, 25.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.